Emre Kahraman

Emre Kahraman

Design / Marketing / Branding

TrademarkVision, benzer markaları aramak için resim tanımayı kullanır

TrademarkVision , Avrupa Birliği Fikri Mülkiyet Ofisi (EUIPO) ve IP Avustralya ile sözleşme imzalayan bir Avustralya girişimidir. Amaç, ticari marka ihlallerinden kaçınmanıza yardımcı olan, logoları algılayan ve karşılaştıran algoritmalar geliştirmektir.

Google’ın ters görüntü aramasına ( TinEye) benzer , ancak daha odaklanmış , çünkü sonuçlar ticari markalardan alınan bir veritabanından çıkarılmıştır.

Yakınlık (Adidas karşılaştırmasında görüldüğü gibi) ile sonuç geliştirme düzenlemeye ihtiyaç duyar ve yalnızca veritabanındaki ticari markaların miktarı kadar kapsamlıdır ancak resimle arama kelimeye göre arama yapmaktan daha iyidir, çünkü tek bir işaret genellikle olabilir Farklı terimler kullanarak anlatılmıştır.

Trademark.vision’da 14 günlük bir deneme var ya da bunu, ücretsiz eSearchkaynağı ile EUIPO’nun veritabanında arama yaparak test edebilirsiniz (EUIPO geçtiğimiz günlerde TrademarkVision’ın resim tanıma entegre edilmiştir).

IP Australia henüz TrademarkVision’ı arama aracına dahil etmedi .

Via Mashable .

DROP A COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir